Ett ord kan betyda så mycket!

Hej,
asså min dag började jätte bra men slutade med rena kaoset.......
jag och mamma o tova åkte in till stan o kollade mellandags rean.
jag hittade en snygg jeans chorta och ett par svarta jeans på gina tricot och en randig tröja på monki o ett par svarta benvärmare! ;)
sen åkte vi till min moster och åt med henne och sa Hej då till henne hon åker hem till stockholm i morgon.
sen så var vi hemma hos henne en stund och jag bakade världens godaste kladd kaka MUMS!
När vi sedan skulle åka hem så när vi typ hade kört en halv mil så smäller det till utanför bilen och mamma tvärbromasar! óch´går av och kollar vad det var som händel. då hade ena däcket där fram spruckigt.
så då rinde mamma papap och så fick vi sitta där och vänta eftersom att bilen stog mitt i vägen så fick vi ju
gå ut och visa att vi stog här så så fort det kom en bil fick vi ju liksom vinka så dom inte skulle köra på oss.
det läskigaste var att det kom en långtradare som körde jätte snabbt och som knappt såg oss LÄSKIGT!!!!
sen så kom då pappa med ett nytt däck och så fick han då byta det så, nu sitter jag här  helt oskadd man får sån panik när det händer så... UCH
men GOD NATT


Portugalien ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0