Grattulerar dig Otti..

Har varit hoss mammas kusin Ottilia som fyllde 18 år i dag...
Grattis till dig Otti.
efter det åkte vi typ till världens största godisbutik som typ låg i närheten
Asså lovar det var precis som den godis butiken i pippi långstrump!
Bara njöt när man vara där inne hur mysigt som hälst (hehe)
men sen nu på kvällen har vi frossat lite godis.
Asså chiit idag när jag vaknade så vackert det var då helt vitt helt underbart ♥
och sen när vi skulle åka snöade det verkeligen jätte mycket fast nu är det typ 2 pluss grader ute,
hoppas att det ligger kvar tills i morgon :O
Nu ska jag kolla på någon störd film på 4 an.
sen ska jag såva är Trött.

bild som jag tog i går ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0