Lite test om mig

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Krig, djurplågeri, fjortisar...

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Spanska bok, pennor, godis påse

Tre saker jag gör just nu: tittar på tv, sitter vid datorn, kollar på bilder!

Tre saker jag kan: Jag vet väll inte?

Tre saker jag inte kan: Spela gitarr, Måla/rita, Virka??

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? En stor t-skört

- Hur sover du helst? På mage!

- Hur många kuddar har du i sängen? 5 stycken (hehe)

- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? aa för det mästa!

- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? aa nån gång tror jag!


Lycklighets-testet

[ ] Du har en pojkvän.

[*] Du har ett eget rum.

[*] Du har en mobil.

[*] Du har en iPod/MP3 spelare.

[*] Du har fler än 2 bästa vänner.

[ ] Det finns en pool i din gård.

[*] Du klär dig som du vill.

[/] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.

[*] Det finns en dator/laptop i ditt rum.

[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.

[*] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.

[*] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.

[*] Ditt rum är stort nog för dig.

[*] Du har varit på konserter.

[*] Du samlar på något normalt.

[/] Du längtar till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0