saknar rubrik


Ända sen det där programet the voice började har jag inte fattat någonting!
antingen är det jag som är fruktansvärt trög eller så är det fel på programet.
Sitter i alla fall med tova och maja och kollar på någon svensk tråkig komedi som typ snart är slut.
Idag när vi var på språket såg vi typ färdigt på någon fotbollsfilm som var tröttsamt tråkig.
Men vad gör man inte, Bara man slipper att jobba så xD
Läraren frågade om vi ville se klart på filmen och ja visst varför inte?
så vi såg ju klart på den då ju.
Se letade vi efter Frida och Anna och sprang igenom A bara för att leta efter dom..
sen fick vi springa till bussen för att vi typ flummade bort tiden men men....
När vi kom till baka till skolan skulle vi låna böcker så jag lånade typ någon ass bra bok super rolig.
Hette typ '' Min pappa är snäll ochmin mamma är en utlänning ''
Kan jag verkligen rekomendera.
Lånade även spöket laban och kajsa på bråkmakargatan (Moget jag vet)
Som jag skrev innan blire tennis match i morgon ska hämta Olivia halv 11 så det blir nog lägga sig tidigt i kväll.
Känner att jag skrev ganska mycket nu så puss o hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0