Vad skulle jag vara utan dig


finaste älskade
Sissel siri sofia maria svensson
Först skulle jag bara vilja säga förlåt för alla dom gångerna jag ringde och frågade om det gick och leka i stället för att gå 2 meter från huset. Verkligen förlåt för det.
Och den gången då mamma frågade varför jag inte kunde gå med dig till skolan.
vetu, jag vågade inte gå det där 50 meterna från ladan till grodan.....
veeet så pinsamt nu när man tänker efter.


Minns du dom gångerna då vi snodde pengar från våra föräldrars fickor,
och tog cyklarna till en liten kiosk proppade i oss godis och sen cykla hem igen och låtsades som om ingenting hade hänt...
just sådana grejer är en bästa vän till för.

Och den gången då vi lekte i lekstugan och vi envisades om att vi skulle få upp det lilla fönstret...
Det slutade med att jag tryckte handen rakt igenom glaset sen dess har jag haft ett 3 centimeter långt ärr
på min högra handled. Fina minnen va?

Det jag vill komma till är vilken fin underbar vän du är du betyder allt för mig.
kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig. du är mitt halva hjärta love you.


Kommentarer
Postat av: Sissel

Gud jag minns allt det där! Shit vilken fin barndom jag fick, tack vare dig! <3

2012-03-06 @ 21:50:33
URL: http://sisselss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0